مراسم بزرگداشت استاد پرورش در قم برگزار شد
کد خبر: 3776337
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷

مراسم بزرگداشت استاد پرورش در قم برگزار شد

گروه اجتماعی ـ مراسم بزرگداشت پنجمین سال ارتحال استاد علی اکبر پرورش امشب هفتم دی ماه با حضور شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در دارالقرآن علامه طباطبایی(ره) در قم برگزار شد.

مراسم بزرگداشت استاد پرورش در قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، مرتضی نجفی قدسی، مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی امشب هفتم دی ماه در مراسم یادبود استاد پرورش در این دارالقرآن با بیان اینکه استاد پرورش با المیزان انس داشت گفت: ایشان با اینکه 30 دوره تفسیر دیده بود از المیزان و علامه در همه سخنرانی‌ها نام می‌برد و بهره می‌گرفت.

وی افزود: آثار علمی ایشان در حال تبدیل به کتاب و چاپ شدن است و ایشان غیر از قرآن و نهج‌البلاغه در مطالعات اسلامی ید طولائی داشت و در مسجد قبا در محضر بزرگانی مانند شهید بهشتی و مطهری سخنرانی می‌کرد و منزلت او را به رسمیت می‌شناختند در حالی که جوان بود.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی با بیان اینکه امثال وی در پرتو خورشید خمینی درخشیدند و الگو شدند گفت: در علم و فضیلت و اخلاق و عرفان و جهاد و مبارزه فعالیت پرتلاشی داشت.

وی تاکید کرد: پرورش از وزنه‌های مهمی بود که در پرتو انقلاب بروز و ظهور کرد و لازم است هر سال یادبود بگیریم تا نسل جدید الگو بگیرند.

انتهای پیام

captcha