تبیین حقیقت‌های جمهوری اسلامی، از وظایف جبهه مقاومت است
کد خبر: 3780202
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

تبیین حقیقت‌های جمهوری اسلامی، از وظایف جبهه مقاومت است

گروه سیاست و اقتصاد- مسئول مرکز بین‌المللی سازمان فضای مجازی سراج گفت: تبیین حقیقت‌های جمهوری اسلامی، یکی از وظایف جبهه مقاومت است تا فهم درستی به مخاطب دهد، چرا که بسیاری از دشمنی‌ها از روی جهل و نادانی رخ می‌دهد.

تبیین حقیقت‌های جمهوری اسلامی، از وظایف جبهه مقاومت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حیدری، مسئول مرکز بین‌المللی سازمان فضای مجازی سراج، عصر امروز، 20 دی ماه، در سومین نشست تخصصی فعالان فضای مجازی انقلاب اسلامی آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه شرایط فعلی کشور، دوران گذار است، اظهار کرد: بار این دوران را، رسانه به دوش می‌کشد و شرایط به گونه‌ای است که در واقع در یک نبرد رسانه‌ای قرار داریم.
وی ادامه داد: اکنون جبهه مقاومت و ضد مقاومت مقابل هم قرار دارند و دشمن در تمام عرصه‌ها با شکست مواجه شده و تمام واکنش‌های دولت آمریکا در واقع جوهره انفعالی دارد و واکنش به شکست است. حیدری افزود: ابزارهایی که دشمن در حوزه‌های مختلف داشت، تنها در یک جبهه ابتکار عمل را به دست دارد که همان جبهه رسانه، تولید و توزیع محتوا است و در راهبرد جدید خود سه هسته را در افغانستان، دبی و اربیل ایجاد کرده تا تمام نقاط قوت ایران را سانسور کرده و نقاط ضعف را بزدگ‌نمایی کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد هستند تا عصر مقاومت رسانه‌ای را به عصر سکوت مردم و رسانه تبدیل کنند، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان بتوانند امید و اعتماد را از عصر خودی بگیرند، شکست را به پیروزی تبدیل خواهند کرد و در جبهه رسانه، وظیفه ما است با وحدت، امید و همدلی را به انجام برسانیم و اگر بتوانیم یک شبکه و جبهه درست تشکیل دهیم و دشمن را به انفعال وادار کنیم، شکست دشمن را رقم زده‌ایم.
مسئول مرکز بین‌المللی سازمان فضای مجازی سراج تصریح کرد: تبیین حقیقت‌های جمهوری اسلامی، یکی از وظایف جبهه مقاومت است تا فهم درستی به مخاطب دهد، چرا که بسیاری از دشمنی‌ها از روی جهل و نادانی رخ می‌دهد.
وی یادآور شد: سازمان سراج همواره به‌دنبال همدلی و هم‌افزایی بوده و توانمندسازی و موثرسازی جبهه خودی را در برنامه‌های خود دارد و اگر بتوانیم توانمندی‌ها را در مرحله تولید محتوا به اثربخشی رسانه برسانیم، موفق خواهیم شد و به محل مرجع تبدیل می‌شویم.
حیدری با بیان اینکه اکنون تعامل در جبهه خودی بسیار کم است، افزود: مقام معظم رهبری بر تعارف و شناخت، تعامل و هم‌افزایی تاکید دارند، یکی از مشکلات ما جزیره‌ای عمل کردن است و یکی از اهداف اساسی سازمان سراج این است که تعامل را افزایش داده و چهره واقعی انقلاب را باید ما تبیین کنیم.
وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان غربی استان 72 ملت است، خاطرنشان کرد: استانی است ک هم در استراتژی و راهبردهای نظام جایگاه ویژه دارد و هم در استراتژی‌های دشمن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و عمده تحولات در این استان رخ داده و محل سکونت اقوام و ادیان است و ما باید وحدت را در منظومه امام راحل و رهبری تعریف کنیم.
انتهای پیام

captcha