مسئولان ‌برای کاهش مشکلات اقتصادی ‌اقدام کنند‌
کد خبر: 3798045
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵

مسئولان ‌برای کاهش مشکلات اقتصادی ‌اقدام کنند‌

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه یاسوج گفت: انتظار می‌رود مسئولان هرچه بیشتر قدردان مردم باشند و برای کاهش مشکلات اقتصادی آنان اقدام کنند.

مسئولان ‌برای کاهش مشکلات اقتصادی ‌اقدام کنند‌

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، امام جمعه موقت یاسوج امروز، 24 اسفندماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج، با تبریک ولادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع)، اظهار کرد: فضائل امام علی(ع) تنها از منظر قرآن و پیامبر(ص) باید برای ما معرفی شود؛ چراکه ما از بیان فضائل این بزرگوار ناتوان هستیم.
وی افزود: مدیران کشور باید ببینند سبک زندگی مدیریتی آن‌ها تا چه اندازه شباهت به زندگی امام علی(ع) دارد.
امام جمعه موقت یاسوج با تبریک به مناسبت نزدیکی ایام نوروز و سال جدید، اضافه کرد: باید در سال جدید کدورت‌ها و اختلافات را کنار گذاشت و سنت‌های پسندیده مثل دید و بازدیدها و احترام به بزرگترها و میهمانی‌ها را پاس داشت و به خوبی آن‌ها را انجام داد.
حکمتی‌نیک توصیه‌ای هم به مردم به خصوص افراد ثروتمند و متمکن کرد و از آن‌ها خواست تا در این اوضاع و احوال اقتصادی که بسیاری از مردم دستشان خالی ‌است به همنوعان خود کمک کرده و محرومان و مستضعفان را از یاد نبرند. همچنین انتظار می‌رود مسئولان هرچه بیشتر قدردان مردم باشند و برای کاهش مشکلات اقتصادی آنان اقدام کنند.
وی تصریح کرد: سه دلیل عمده قدرت نفوذ بالای ایران در منطقه خاورمیانه شامل رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، حضور مستشاران ایران در سوریه و عراق برای مبارزه با تروریست‌ها و هوشیاری ملت ایران و وفاداری آنان به نظام و انقلاب است.
امام جمعه موقت یاسوج ابراز کرد: استقبال چشمگیر دولتمردان عراق از حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در سفر روزهای گذشته به این کشور از نمونه‌های بارز تأثیرگذاری و موقعیت خاص ایران در منطقه خاورمیانه است.
حکمتی‌نیک عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران هم اینک و به کوری چشم دشمنان الهام بخش ملت‌های مسلمان در سراسر دنیاست.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته با اعضای مجلس خبرگان رهبری به نکات مهمی اشاره کردند.معظم له فرمودند که آمریکا دشمن اصلی جهان اسلام بوده و تمامی گرفتاری‌های مسلمانان از ناحیه این کشور جنایتکار است.یکی دیگر از نکات مهم رهبر معظم انقلاب آن است که نظام سلطه با کمک تمامی ابزارها و روش ها به دنبال تضعیف فرهنگ ملت ایران است و باید هر چه بیشتر مراقب مرزهای فرهنگی بود.
امام جمعه موقت یاسوج درپایان عنوان کرد: انتظار می رود که مردم کهگیلویه و بویراحمد هنگام خرید نوروزی و در دید و بازدیدها از اسراف و زیاده روی بپرهیزند.
انتهای پیام

captcha