کمک دانش‌آموزان ملایری به مناطق سیل‌زده لرستان
کد خبر: 3801644
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

کمک دانش‌آموزان ملایری به مناطق سیل‌زده لرستان

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش ملایر از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان خبر داد و گفت: این کمک‌ها به مناطق سیل‌زده لرستان ارسال می‌شود.

کمک دانش‌آموزان ملایری به مناطق سیل‌زده لرستانهادی سلگی، مدیر آموزش و پرورش ملایر، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش‌آموزان و فرهنگیان ملایر خبر داد و گفت: این کمک‌ها تا روز پنجشنبه، 22 فروردین‌ماه جمع‌آوری و به مناطق سیل‌زده استان لرستان ارسال می‌شود.
وی اظهار کرد: این کمکها که به‌صورت نقدی و غیر‌نقدی با اولویت مواد غذایی بسته‌بندی شده، آب معدنی و لوازم شوینده و بهداشتی از 18 فروردین در مدارس جمع‌آوری می‌شوند و مرحله اول کمک‌ها در روز پنج‌شنبه، 22 فروردین به مناطق سیل‌زده ارسال می‌شود.
سلگی با اشاره به انتخاب معلمان برتر استان گفت: دستورالعمل این طرح به مدارس ارسال و پس از جمع‌آوری و بررسی امتیازات توسط مدیران مدارس فرم امتیازبندی به دبیرخانه انتخاب معلم برتر در اداره تا 25 فرودین ماه ارسال می‌‍شود.
وی افزود: طبق تصمیم کمیته در سطح شهرستان 10 معلم برتر انتخاب می‌شوند که 5 نفر اول معلم برتر استانی و 5 نفر بعدی معلم برتر شهرستانی هستند.
معاون مدیرکل با اشاره به محدویت زمانی و دقت در نحوه انتخاب معلم برتر، یادآورشد: مسئولیت حسن اجرای دستورالعمل با مدیر مدرسه است و مستندات ارائه شده مشمولان برای کسب امتیازات لازم در مدرسه تا پایان اعلام نتایج باقی می‌ماند.
سلگی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اسکان مسافرین نوروزی از 28 اسفند شروع و تا 16 فروردین ماه پذیرش ادامه داشته است، خاطرنشان کرد: در طول تعطیلات عید نوروز به 550 خانوار فرهنگی و غیرفرهنگی در 9 مدرسه به ظرفیت 64 کلاس در تعطیلات نوروزی خدمات ارائه شده است.
وی اظهار کرد: نوروز امسال 5 هزار و 830 نفر روز مسافر را پذیرش کرده‌ایم در صورتیکه با توجه به بارندگی‌های اخیر با کاهش مسافرین نوروزی در هفته دوم تعطیلات همراه بودیم اما مجموع نسبت به سال گذشته از نظر تعداد پذیرش و اسکان رشد داشته‌ایم.
مدیر آموزش و پرورش ملایر در ادامه با تأکید بر اینکه شورای معاونین باید اقدامات پیش گیرانه مدارس را بررسی کند، گفت: با توجه به جاری شدن سیل روزهای گذشته در بیشتر مناطق کشور از جمله شهرستان ملایر اقدامات پیش گیرانه‌ای انجام شده است.
سلگی با اشاره به اینکه قبل از ریزش نزولات آسمانی توصیه‌های دهگانه‌ای به مدارس برای مدیران و عوامل اجرایی ارسال شد، ادامه داد: از روز یازدهم فروردین ماه شورای معاونین به طور جدی و هماهنگ پیگیر مسائل مدارس در سطح شهر و روستا بوده‌اند و هرجا لازم شده است حضور پیدا کرده‌اند.
وی یادآور شد: با توجه به بارندگی‌های چند روز اخیر و روزهای آینده از همه ظرفیت آموزش و پرورش شهرستان برای اسکان افرادی که دچار مشکل در سیل شده‌اند استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha