۱۳ آبان‌ماه بهترین فرصت آزادیخواهی ملت ایران است
کد خبر: 3848615
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

۱۳ آبان‌ماه بهترین فرصت آزادیخواهی ملت ایران است

گروه سیاست و اقتصاد ـ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌ها، هویت انقلاب و ارائه راه آزاد اندیشی و آزادیخواهی ملت ایران است.

۱۳ آبان‌ماه بهترین فرصت آزادیخواهی ملت ایران است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 16 مهرماه در نشست هماهنگی ۱۳ آبان‌ماه، اظهار کرد: اجرای برنامه‌های محتوایی در راستای تبیین وقایع مهمی همچون ۱۳ آبان امری ضروری است.
وی افزود: خلق سه رویداد بزرگ تاریخی یوم الله ۱۳ آبان بهترین فرصت برای تبیین اندیشه‌ها، هویت انقلاب و ارائه راه آزاد اندیشی و آزادیخواهی ملت ایران که نشات گرفته از قیام عاشورای حسینی است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مناسبت‌های ملی و فرهنگی ما برجسته‌ترین افتخارات ما هستند، اضافه کرد: اکنون ما در شرایط استراتژیکی قرار داریم و باید برای ماندگاری و اثربخشی با افتخار به این وقایع تاریخی و اثرگذار بپردازیم.
جمالی بیان کرد: یوم الله ۱۳ آبان تبیین کننده سه واقعه مهم و تاریخی است که تبعید بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال ۱۳۴۳ یکی از این وقایع است.
وی ابراز کرد: اعتراض گسترده دانش‌آموزان به دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشور در سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در ۱۳۵۸ از دیگر وقایع مهم در این روز است.
معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تبیین مناسبت‌های تاریخی و ملی پیام انقلاب اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: باید این پیام را به شکل عزتمندانه به جهانیان برسانیم و مردم جهان باید بدانند که ما همواره در برابر رفتارهای خصمانه و گستاخانه استکبار و نظام سلطه شجاعانه ایستاده ایم.
جمالی افزود: ۱۳ آبان سالروز وقایع ماندگار و تاریخ ساز در دوران پرشکوه انقلاب اسلامی و ما اگر عزتی داریم به برکت شهدا و امام شهدا، انقلاب و نظام اسلامی و این مناسبت‌هاست.
وی یادآور شد: باید به این نظام و انقلاب افتخار کنیم و به خود ببالیم که فرصت خدمت در چنین شرایط و کشوری را پیدا کرده‌ایم و سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی و متولیان امر باید از هم اکنون همکاری و هماهنگی لازم را برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز ۱۳آبان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشته باشند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha