اجرای سند تحول آموزش و پرورش نیازمند همکاری همگانی است
کد خبر: 3851547
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۸

اجرای سند تحول آموزش و پرورش نیازمند همکاری همگانی است

گروه اجتماعی ــ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی است.

اجرای سند تحول آموزش و پرورش نیازمند همکاری همگانی است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، روز گذشته، 29 مهرماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان، اظهار کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای چشم‌انداز ۲۰ ساله تدوین شده است.

وی افزود: این سند با تلاش یک گروه ۵۰۰ نفری و با لحاظ کردن دیدگاه‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تدوین شده، ضمن اینکه این سند پس از بررسی در شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: این سند و تغییر بنیادین در نظام آموزش و پرورش در هشت فصل، ۱۳۱ راهبرد عملیاتی، شش زیر نظام و با تأکید بر الگوی اسلامی و منطبق بودن با نیاز‌های آموزشی تدوین شده است.

زارع‌پور تصریح کرد: رویکرد این تحول، مدرسه و کلاس محوری است و تحول آموزشی، سرمایه نیروی انسانی، موضوعات علمی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی از اهداف این سند است. در این سند هزار برنامه و ۲۲۲ نوع فعالیت پیش‌‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha