اهداف واقفان به سمت نیازهای روز جامعه سوق داده شود
کد خبر: 3852776
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

اهداف واقفان به سمت نیازهای روز جامعه سوق داده شود

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان بابیان اینکه باید نیاز روز در اهداف و نیات واقفان استان مدنظر قرار گیرد گفت: وقف احسان بی‌منت و نسخه شفابخش جامعه امروز است،

اهداف واقفان به سمت نیازهای روز جامعه سوق داده شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عصر روز گذشته 4 آبان ماه در نشست همایش یاوران وقف در امامزاده میرهاشم(ع) بسطام بابیان اینکه وقف احسان بی‌منت و نسخه شفابخش جامعه امروز است اظهار کرد: اهداف واقفان استان به سمت نیازهای روز جامعه سوق داده شود.

وی ادامه داد: بخش قابل‌ توجهی از نیازهای جامعه و اجتماع در حوزه‌های مختلف دارو و درمان و آموزشی وسط وقف پوشش داده می‌شود، که در این راستا واقفان در زمان ایجاد موقوفات جدید باید یازهای روز جامعه را در نظر داشته باشند.

تدینی با تاکید بر اینکه رابطان وقف نقش ویژه‌ای در تبیین و مشاوره درباره نیات وقف با توجه به نیاز روز شامل بیکاری، خشکسالی، مسائل درمانی، بهداشتی، فرهنگی، قرآنی را دارند افزود: واقفان باید با توجه به نیاز و اولویت‌های روز جامعه نسبت به وقف اموال خود اقدام کنند.

به گفته وی؛ از مسائل مهم در وقف این است که بتوانیم فرزندانمان را از کودکی با این اقدام خیرخواهانه آشنا سازیم تا نسلی واقف را در آینده ایران اسلامی شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha