دوره‌های بصیرت در نیروی انتظامی برگزار شد
کد خبر: 3856429
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳

دوره‌های بصیرت در نیروی انتظامی برگزار شد

گروه فرهنگی ــ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ نفر از فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی استان در سال‌جاری در دوره‌های بصیرت شرکت می‌کنند.

دوره‌های بصیرت در نیروی انتظامی برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 20 آبان‌ماه در حاشیه برگزاری دوره بصیرت فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این امر در راستای افزایش سطح بصیرت کارکنان و استانداردسازی رفتار سازمانی انجام می‌شود.
وی افزود: این دوره‌ها در دوهفته مستمر بنا به تدابیر و راهبردهای مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مباحث ارائه شده در این دوره‌ها بر مبنای منویات مقام معظم رهبری در راستای افزایش اقتدار و شجاعت پلیس در مواجهه با ناقضان قانون و همچنین برخورد شایسته اسلامی با مردم خواهد بود.
انصاری بیان کرد: سرمایه‌گذاری در منابع انسانی و اعتلای توانمندی کارکنان یکی از زمینه‌ها و راه‌های کلیدی و بنیادی در دستیابی به راهبردهای هدف گذاری شده سازمانی است.
وی ابراز کرد: با توجه به تعدد و حساسیت ماموریت‌ها در نیروی انتظامی، بصیرت افزایی، روزآمدی و ارتقاء‌بصیرت کارکنان در مسائل مختلف اجتماعی از رویکردهایی است که در این دوره‌ها با بهره گیری از اساتید مجرب پیگیری می‌شود.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: سرمایه انسانی در بردارنده هرگونه یادگیری آگاهانه ارزش آفرین است.

انتهای پیام
captcha