حامیان، ۵۵ میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه‌و‌بویراحمد کمک کردند
کد خبر: 3857373
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵

حامیان، ۵۵ میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه‌و‌بویراحمد کمک کردند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌‌و‌بویراحمد گفت: حامیان بومی و غیربومی از ابتدای امسال تاکنون ۵۵ میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین این استان کمک کرده‌اند.

حامیان ۵۵ میلیارد ریال به ایتام کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌و‌بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان، روز گذشته، 24 آبان‌ماه اظهار کرد: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آن‌ها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌‌شوند یا پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین‌گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست.

وی افزود: این میزان کمک حامیان بومی و غیربومی به ایتام و فرزندان محسنین کهگیلویه‌وبویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بیان کرد: هم‌اینک ۱۰ هزار و ۶۷۶ یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد این استان هستند.

مبشری اضافه کرد: پنج هزار و ۳۱ نفر از این تعداد یتیم و فرزند محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد دارای حامی و مابقی نیز بدون حامی هستند.

وی ابراز کرد: تعداد حامیان ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، ۶ هزار و ۹۷۵ نفر است. طرح اکرام ایتام از نیمه دوم سال ۱۳۷۸ و همزمان با سراسر کشور در این استان آغاز شد.

مبشری افزود: هدف از اجرای این طرح، حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌‌های آنان در زمینه‌های معیشت، تحصیل، درمان و سایر موارد است. در این طرح افراد نیکوکار با پذیرش حمایت از یک یا چند یتیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان در طول سال اقدام می‌‌کنند.

انتهای پیام
captcha