تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه‌و‌بویراحمد
کد خبر: 3858025
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه‌و‌بویراحمد

گروه سیاست و اقتصاد ــ ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه‌و‌بویراحمد از سوی معاون سپاه فتح تشریح شد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، مصطفی مثنوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح، روز گذشته، 27 آبان‌ماه در نشست خبری، اظهار کرد: بسیج میراث امام و شهداست و امروز آن نهال نوپای اول انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه گذشته پرافتخار خود در چهل ساله اول انقلاب را مدیون تفکر بسیجی و انقلابی هستیم، افزود: بسیج تنها منحصر به جغرافیای ایران نیست بلکه در عرصه بین‌المللی هسته‌های مقاومت به تأسی از بسیج شکل گرفته است و در همه جا بسیجی برای دشمنان اسلام بیم‌آفرین و برای دوستان امیدآفرین است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح اضافه کرد: از مجموع بیش از 200 هزار شهید دوره دفاع مقدس در کشور 46 درصد بسیجی هستند که در استان ما این تعداد بسیار بیشتر است و میانگین شهدای بسیجی ما 29 درصد از میانگین کشوری بیشتر است، از مجموع نزدیک به یک هزار و 900 شهید استان، 1036 شهید ما بسیجی بوده‌اند یعنی 64 درصد و از میانگین کشوری 20 درصد بالاتر هستیم.

مثنوی دیدار با ائمه جمعه استان و همچنین نماینده ولی‌فقیه در استان، تجدید میثاق با شهدا و سخنرانی فرماندهان نواحی مقاومت بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه و تبیین هفت توصیه مقام مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم برای نسل جوان را از برنامه‌های هفته بسیج اعلام کرد.

وی یادواره‌های شهدای بسیجی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برپایی میز خدمت در مساجد و مصلاها، برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت سبک زندگی اسلامی در مدارس و دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش استانی طرح تربیت مربی شهید بهنام محمدی، برگزاری جشنواره اسوه و اعزام کاروان‌های راهیان نور را از سایر این ویژه‌برنامه‌ها ذکر کرد.

انتهای پیام
captcha