حمایت «عمار حکیم» از مرجعیت دینی عراق
کد خبر: 3859201
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

حمایت «عمار حکیم» از مرجعیت دینی عراق

گروه بین‌الملل ــ رئیس جریان ملی الحکمه عراق حمایت خود را از مرجعیت دینی این کشور اعلام کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع)، سیدعمار حکیم، رئیس جریان ملی الحکمه عراق در صفحه توئیتری خود نوشت: بار دیگر حمایت کامل خود را از رهنمود‌های دقیقی که مرجعیت عالی دینی،‌ آیت‌الله العظمی سیستانی به ویژه در زمینه تدوین قانون انتخاباتی منصفانه ارائه کرده است، اعلام می‌کنم.

در پیام توئیتری حکیم آمده است: از رهنمود‌های ایشان به ویژه در زمینه تسریع در تدوین قانون انتخاباتی منصفانه که تصمیم‌گیری سیاسی را از انحصار خارج می‌کند و تشکیل کمیسیون انتخاباتی که حرفه‌ای، دارای استقلال و بی‌طرف باشد حمایت می‌کنیم. تأکید می‌کنیم که این خواسته اعتماد ملت را باز می‌گرداند و مشارکت آن را در اداره کشور از طریق نهاد‌های اجرایی و قانونگذاری، تأمین می‌کند. ما در جریان ملی الحکمه عراق هر آنچه در توان داریم برای تحقق بخشیدن به این خواسته، انجام می‌دهیم.

وی همچنین تأکید کرده است که ما از خواسته‌های قانونی تظاهرکنندگان مسالمت‌جو حمایت به عمل می‌آوریم و درباره بی‌توجهی، تأخیر و تعلل در اجرای این خواسته‌ها هشدار می‌دهیم و با دیگر تشکل‌های پارلمانی در چارچوب جدول زمانی مشخص برای اجرای این خواسته‌ها می‌کوشیم. خداوند کشور و ملت عراق و مرجعیت با برکت ما را حفظ کند.

انتهای پیام
captcha