تلاوت «حسین کرمی» در کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن
کد خبر: 3867576
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰

تلاوت «حسین کرمی» در کرسی تلاوت اذانگاهی شورای عالی قرآن

گروه جلسات و محافل ــ کرسی تلاوت اذانگاهی این هفته شورای عالی قرآن با تلاوت قاریان بین‌المللی و ممتاز قرآن کریم همراه خواهد بود.

به گزارش ایکنا؛ کرسی‌های تلاوت قرآن این هفته شورای عالی قرآن از روز گذشته، هشتم دی‌ماه آغاز شده و تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت. براساس این گزارش، دوشنبه، ۹ دی‌ماه، حسین کرمی، قاری بین‌المللی قرآن در سیصد‌وچهل‌وهشتمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی (ره) به تلاوت سوره مبارکه مطففین خواهد پرداخت.

روز گذشته، هشتم دی‌ماه نیز سعید حاجیان، قاری ممتاز قرآن در کرسی تلاوت موعد ظهر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) که در اُزگل، خیابان نوبهار، خیابان گلستان شرقی برگزار شد، به تلاوت سوره مبارکه مریم آیات ۱۶ تا ۲۳ پرداخت.

همچنین، روز یکشنبه، هشتم دی‌ماه، سیدمحمد حسینی‌پور در چهل‌‌و‌ششمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن انتهای بلوار کشاورز، جمالزاده شمالی، کوچه شیرزاد پلاک ۱۲ برگزار شد، به تلاوت سوره مبارکه مائده، آیات ۱۱۲ تا ۱۲۰ پرداخت.

در صد‌وشصت‌وپنجمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب نیز شامگاه پنجشنبه، ۱۲ دی‌ماه در مسجد جامع لویزان، محمد موحدیان‌عطار، قاری ممتاز قرآن کریم آیات ۶۷ تا ۷۵ از سوره مبارکه انفال را تلاوت می‌کند.

یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان اقدام به برپایی این کرسی‌ها می‌‌کند. روزهای یکشنبه نیز در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و همچنین به صورت یک هفته در میان در محل خبرگزاری تسنیم و کرسی تلاوت ماهانه در مراکز استان‌های کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha