برگزاری نشست معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3871749
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

برگزاری نشست معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نشست معارفه نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج با حضور مسئولان کشوری و استان کهگیلویه‌وبویراحمد در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری آئین معارفه نماینده ولی فقیه کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، نشست معارفه حجت‌الاسلام سید‌نصیر حسینی، نماینده جدید ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج فردا، ۲۶ دی‌ماه با حضور مسئولانی از شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی در یاسوج برگزار می‌شود.

در این نشست که در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود، حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و جمعی از معاونان ایشان حضور خواهند داشت.

بنا بر این گزارش، اوایل دی‌ماه 98، آیت‌الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه و همچنین آیت‌الله حسینی امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود کناره‌گیری کردند.

بنا بر گزارش‌های رسیده، آیت‌الله حسینی به دلیل کهولت سن و آیت‌الله ملک‌حسینی نیز در راستای تجمیع دو منصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج از سمت خود استعفا داده‌اند.

البته آیت‌الله ملک حسینی همچنان به‌عنوان نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری فعالیت دارد.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سید‌نصیر حسینی، که پیش از نیز در منصب امام جمعه شهر دهدشت فعالیت می‌کرده، جانشین آیت‌الله ملک حسینی و آیت‌الله حسینی در مناصب نمایندگی ولی فقیه و امام جمعه مرکز استان است.

انتهای پیام
captcha