برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در بقاع کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3873384
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در بقاع کهگیلویه‌وبویراحمد

گروه فرهنگی ــ مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سوگواره یاس نبوی در ۲۳ بقعه متبرکه سطح استان خبر داد.

برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در بقاع کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام نورالله جنتی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، امروز، دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در آستان مقدس 23 بقعه از 6 تا ۱۱ بهمن‌ماه، برگزار می شود.

وی افزود: ویژه‌برنامه‌های سوگواره در بقاع امامزاده مختار(ع)، امامزاده عبدالله(ع) و امامزاده بی‌بی خاتونین(س) شهرستان بویراحمد، امامزاده ابراهیم اسدالله(ع) شهرستان بهمئی، امامزاده جعفر(ع) و بی‌بی حکیمه(س) در گچساران، امامزاده آقا میر(ع) و امامزاده میرسالار(ع)، امامزاده سید‌محمد(ع) و ابراهیم عسکر(ع)، امامزاده یوسف سوق و امامزاده بی‌بی رشیده‌(س) چرام به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف کهگیلویه‌و‌بویراحمد اقامه نماز جماعت ظهر روز شهادت، زیارت حضرت زهرا(س)، برگزاری محافل انس با قران کریم و برپایی خیمه‌های معرفت را از برنامه‌های سوگواره یاس نبوی اعلام کرد.

حجت‌الاسلام جنتی‌پور تصریح کرد: سخنرانان بقاع متبرکه در ایام فاطمیه به سخنرانی در مورد ویژگی‌های شخصیتی و سبک زندگی حضرت زهرا(س) خواهند پرداخت و امیدواریم این سخنرانی‌ها بتواند در شناساندن شخصیت حضرت زهرا(س) به نسل جوان و الگوپذیری ایشان از این شخصیت برجسته اثرگذار باشد.

وی بیان کرد: ۲۳ مبلغ نیز در ایام فاطمیه در بقاع متبرکه شاخص استان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha