پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3879419
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در کهگیلویه‌وبویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

بستر برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه‌وبویراحمد فراهم است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حسین کلانتری، استاندار امروز، 28 بهمن‌ماه در نشست مشترک هیئت‌های نظارت و اجرایی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در فرمانداری بویراحمد برگزار شد، گفت: همه تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و با حضور حداکثری مردم اندیشیده شده است.

وی افزود: به‌دنبال تأمین امنیت هستیم و اینکه زمینه برای تبلیغات در کمال آرامش، امنیت و آسایش مردم فراهم شود و هیچ شهروندی نباید احساس ناامنی کند.

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: دستگاه‌های نظارتی با جدیت فضای انتخاباتی را رصد می‌کنند و به‌طور قطع با متخلفان برخورد خواهد شد. براساس قانون مدیران حق ندارند از امکانات و خدمات دولتی استفاده کنند، ضمن اینکه از تلاش همه دستگاه‌های نظامی، امنیتی، اجرایی، قضایی و نظارتی برای ایجاد این فضای آرام تقدیر می‌کنم.

کلانتری بیان کرد: با کسی که با هر هدفی به‌دنبال تشویش اذهان عمومی است برخورد می‌شود. شور و اشتیاق انتخاباتی ضروری است، این موضوع نباید به قیمت برهم زدن نظم و امنیت مردم تمام شود.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: انتخابات یعنی مشارکت مردم در مدیریت کشور و حضور مردم در انتخابات مشروعیت بخشیدن به نظام است.

وی با بیان اینکه شور و نشاط و شادابی مردم امری مبارک است، تصریح کرد: دشمن به‌دنبال مأیوس کردن مردم و زیر سؤال بردن اقتدار و مشروعیت نظام است. حفاظت و حراست از آرای مردم وظیفه همگانی است و باید مراقب موج‌سواری دشمنان نظام باشیم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه این حماسه‌ها نباید تلخ شوند، ابراز کرد: برخی از نامزدها با وعده وعیدهای عجیب و غریب مشکل ایجاد می‌کنند در حالی که وظیفه یک نماینده قانون‌گذاری است.

انتهای پیام
captcha