قدردانی نماینده ولی فقیه از حضور مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد در انتخابات
کد خبر: 3880875
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲

قدردانی نماینده ولی فقیه از حضور مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد در انتخابات

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد از حضور پرشور و حماسی مردم استان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

قدردانی نماینده ولی فقیه از حضور حماسی مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد در انتخابات

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان امروز، چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران، گفت: حضور حماسی، پرشور و غرورآفرین مردم ایران اسلامی و به‌ویژه مردم فهیم، ولایتمدار و با فرهنگ کهگیلویه‌وبویراحمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پای‌بندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: حضور حماسی مردم کهگیلویه‌و‌بویراحمد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و کسب مقام نخست از حضور در این دوره، برگ زرین دیگری بر افتخارت این استان بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه انتخابات این دوره در سلامت کامل به پایان رسید، اضافه کرد: اینجانب از حضور حماسی و جهادگونه مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان و همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان اعم از مسئولان ستاد انتخابات استانی و شهرستانی، هیئت‌های محترم اجرایی، نظارت شورای نگهبان، بازرسی، عوامل انتظامی و امنیتی، داوطلبان محترم نمایندگی مجلس شورای اسلامی و اعضای ستادها و حامیان آن‌ها، رسانه‌های گروهی به‌ویژه رسانه ملی و شبکه استانی که در آفرینش و سلامت این حماسه نقش ماندگاری را ایفا کردند، قدردانی می‌کنم.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: به منتخبان شریف یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تبریک عرض کرده و امیدوارم در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ایران اسلامی سرافراز در جهان باشیم.

انتهای پیام
captcha