دبير ستاد اربعین استان قزوین به ديدار حق شتافت
کد خبر: 3884878
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۴

دبير ستاد اربعین استان قزوین به ديدار حق شتافت

سعید خورشیدی دبير ستاد اربعین استان و مسئول سازمان بسیج صداوسیمای مرکز قزوین شب گذشته دار فانی را وداع گفت.

دبير ستاد اربعین استان قزوین به ديدار حق شتافت

به گزارش ايكنا از قزوين، شب گذشته 21 اسفند خادم با اخلاص حضرت اباعبدالله الحسین (ع) سعید خورشیدی، دبیر ستاد اربعین استان و مسئول سازمان بسیج صداوسیمای مرکز قزوین که از چند روز پیش به علت بیماری در بیمارستان بستری شده بود، دار فانی را وداع گفت و به دیدار حق شتافت.

در کارنامه فعالیت‌های مرحوم خورشیدی علاوه بر ۲ سال خدمت صادقانه در کسوت دبیری ستاد مرکزی اربعین استان می‌توان به مدیریت امور اداری و مسئولیت سازمان بسیج صداوسیمای مرکز قزوین، عضو هيئت امناء آستان مقدس امامزاده اسماعيل (ع)، عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان، مسئول هیئت انصارالصلاه استان، چهره انقلابی در زمینه برپایی مراسمات دینی و آیینی، از فعالان هیئتی و جهادگر بسیجی، فعاليت فرهنگی و رسانه‌ای در استان قزوین اشاره کرد.

میزبانی از زوار اربعین و تلاش برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) و هماهنگی بین موکب‌های اربعین همچنین راه‌اندازی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده و زلزله‌زده از دیگر افتخارات آن مرحوم محسوب می شود.

بی‌شک یاد و خاطره تلاش‌ها و خدمات ارزشمند مرحوم خورشیدی و اهتمام در انجام مسئولیت‌های متعددی که بر عهده داشت همواره در خاطر مردم استان قزوین باقی خواهد ماند.

ايكنا ضمن عرض تسلیت درگذشت این خادم الحسین (ع) به خانواده محترم وی و همه اصحاب رسانه استان، برای آن مرحوم رحمت بی‌کران الهی را آرزو دارد.

انتهای پیام
captcha