11 تن اقلام حمایتی به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال شد
کد خبر: 3887766
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳

11 تن اقلام حمایتی به مناطق سیل‌زده کرمان ارسال شد

بیش از ۱۱تن اقلام معیشتی و حمایتی به مناطق سیل‌زده استان کرمان ارسال شد.

11 تن اقلام حمایتی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ناصر صالحی، مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، هشتم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایطی که همه استان‌ها در کشور در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، جاری شدن سیل در کرمان و خساراتی که به بارآورده است سلامتی مردم این مناطق را بیش از پیش با تهدید روبرو کرده است.

وی افزود: بنا به تدبیر سردار فرمانده سپاه فتح استان و کمک خیران و مردم همیشه در صحنه استان، کمک به این مناطق ارسال شد.این اقلام شامل پتو، مواد غذایی کنسرو شده، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه و ... است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وظیفه انسانی ما ایجاب می‌کند حتی اگر خودمان در سختی باشیم، همواره به فکر هم‌وطنان و انسان‌های رنج دیده باشیم و به صورت ویژه آن‌ها را مورد حمایت قرار دهیم. ان‌شاءالله به لطف الهی و توجه امام زمان(عج) با یاری و همدلی مشکلات پیش روی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

یادآور می‌شود، پیش از این به همت خیران استان کهگیلویه و بویراحمد محموله‌ای ۴۰ تنی در اسفندماه گذشته برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شده بود.

انتهای پیام
captcha