برگزاری مسابقه عکس «در خانه می‌مانیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3887771
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

برگزاری مسابقه عکس «در خانه می‌مانیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می‌مانیم» برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه عکس «درخانه می‌مانیم» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اسحاق آقایی، مدیر واحد آموزش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته،‌ هشتم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد در راستای فرهنگ مقابله با گسترش زنجیره ویروس کرونا مسابقه عکس با عنوان «در خانه می مانیم» برگزار می‌کند.
وی افزود: از همه عکاسان اعم از حرفه‌ای و آماتور و علاقمندان به عکاسی دعوت می‌شود با این رویداد استانی همراه و همیار شوند امید است آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه ضمن پرداختن به این موضوع مهم از زوایای مختلف اثرگذاری لازم را در سطح جامعه داشته باشند.

دبیر این مسابقه اضافه کرد: موضوعات مسابقه شامل تمامی فعالیت‌های مربوط به در خانه ماندن سرگرمی، بازی و تفریح، مطالعه، بهداشت فردی آشپزی، کلاس‌های آنلاین، همکاری در فعالیت‌های خانه و... است.

آقایی با اشاره به مقررات مسابقه، تصریح کرد: شرکت برای همه علاقه‌مندان آزاد است آثار می‌توانند با دوربین عکاسی و یا موبایل تهیه شده باشند تصمیم در موارد پیش بینی نشده به عهده برگزار کننده است شرکت در این مسابقه به منزله پذیرش همه قوانین و مقررات مسابقه است و علاقمندان در هر بخش تنها می‌توانند حداکثر۷ عکس ارسال کنند.

وی بیان کرد: در بخش موبایل سه برگزیده هر کدام ٢٠٠ هزارتومان در بخش دوربین عکاسی نفر اول یک میلیون تومان و نفر دوم 700 هزار تومان و به نفر سوم 500 هزار تومان تعلق می‌گیرد.

مدیر واحد آموزش حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تقویم مسابقه آخرین مهلت ارسال 25 فروردین زمان داوری 27 فروردین شرایط ارسال عکس‌های بخش موبایل به شماره 09173411080 واتساپ شود و عکس‌های بخش دوربین به ایمیل shaghaghaei20@gmail.com ارسال شوند و گروه داوران حسن غفاری، حسن فتاحیانو اسحاق آقایی هستند.

انتهای پیام
captcha