ذخیره‌سازی اقلام اساسی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3888496
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ذخیره‌سازی اقلام اساسی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: با ذخیره گوشت، برنج، شکر و گندم در انبارها هیچ مشکلی بابت تامین کالاهای اساسی در این استان وجود ندارد.

ذخیره سازی اقلام اساسی مردم کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، سیدحشمت‌الله صمیمی‌دوست، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 13 فروردین‌ماه با بیان اینکه کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به وفور در بازار وجود دارد، اظهار کرد: اقلامی مانند برنج، گوشت، شکر و گندم در انبار‌ها ذخیره‌سازی شده و از لحاظ تامین هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی موجودی برنج انبار‌های استان را هزار و ۷۰۰ تن و شکر را ۹۲۵ تن اعلام کرد و افزود: ۵۰۰ تن برنج هم به زودی در انبار‌های استان ذخیره‌سازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اینکه در حال حاضر گوشت مرغ منجمد در استان با قیمت ۱۲ هزارتومان و گوشت مرغ گرم هم با قیمت ۱۱ هزار و چهارصدتومان عرضه می‌شود، اضافه کرد: با همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت احتمال کاهش قیمت نیز وجود دارد.

صمیمی دوست بیان کرد: سهمیه شکر شیرینی فروشی‌ها حدود ۱۷۲ تن هم پس از پایان این بیماری برای این صنوف در نظر گرفته شده است.

وی همچنین به تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌های در بازار تاکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش از این دستگاه‌های نظارتی به تنهایی بازرسی‌ها را انجام می‌دادند، اما در شرایط فعلی علاوه بر تخلفات صنفی، رعایت مسائل بهداشتی نیز در دستور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان اداره‌کل تعزیرات را مؤظف به ارائه گزارش‌های روزانه از بازرسی‌های انجام شده به حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرد.

انتهای پیام
captcha