برگزاری مسابقه داستان کرونایی در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3889481
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

برگزاری مسابقه داستان کرونایی در کهگیلویه‌وبویراحمد

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری مسابقه داستان‌نویسی با محوریت کرونا در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه داستان کرونایی در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید حسینیان، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان، امروز، 18 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقه مجازی داستان کوتاه و شعر فارسی با محوریت مقابله با بیماری کرونا ویروس در این استان برگزار می‌شود.

وی افزود: آن عده از مردم و هنرمندان کهگیلویه‌و‌بویراحمد که متقاضی شرکت در این مسابقه هستند باید آثار خود را در قالب متن یا ویدئوی ضبط شده شعرخوانی و بیان داستان کوتاه از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۱۷۵۱۵۶۸۴۱ ارسال کنند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال آثار مردم و هنرمندان کهگیلویه‌و‌بویراحمد به این مسابقه استانی ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ مصادف با روز هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید‌مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم است.

حسینیان بیان کرد: داستان‌های کوتاه ارسالی به این مسابقه باید حداکثر چهار هزار و ۵۰۰ کلمه بوده و تمامی قالب‌های شعر فارسی در هر ۲ بخش جدی و طنز نیز امکان شرکت را دارند.

وی تصریح کرد: هدایای نقدی افراد اول تا سوم بخش شعر این مسابقه به ترتیب چهار، سه و دو میلیون ریال است.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌و‌بویراحمد یادآور شد: افراد اول تا سوم بخش داستان این مسابقه نیز به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha