۷ هزار بسته غذایی در چاروسا توزیع شد
کد خبر: 3901866
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

۷ هزار بسته غذایی در چاروسا توزیع شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چاروسا گفت: ۷ هزار بسته غذایی به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) بین آسیب‌دیدگان از کرونا در چاروسا توزیع شد.

۷ هزار بسته غذایی در چاروسا توزیع شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، ناصر ارغنده، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) چاروسا، امروز، 10 خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا بیش از ۷هزار بسته غذایی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در این منطقه توزیع شد.

وی افزود: شناسایی افراد بی بضاعت و آسیب دیده از کرونا نیز در دستور کار قرار گرفته است. بسته‌های غذایی توسط خیران تهیه و بین مردم کمتر برخوردارتوزیع شد.

همچنین، رسول جهاندیده، رئیس کمیته امداد بهمئی نیز گفت: در آخرین مرحله رزمایش کمک‌های مؤمنانه بیش از ۶ هزار پرس غذای گرم بین آسیب‌دیدگان از کرونا در بهمئی توزیع شد.

وی افزود: غذاها با رعایت اصول بهداشتی بسته‌بندی و درب منازل افراد کمتر برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا، منازل افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع شد.

رئیس کمیته امداد بهمئی بیان کرد: برای پخت و توزیع این تعداد پرس غذا بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا، بیش از 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام
captcha