انتشار دستورالعمل اهدای جوایز برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3905807
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

انتشار دستورالعمل اهدای جوایز برگزیدگان آزمون سراسری حفظ قرآن

دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره دستورالعمل واریز جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال 1398، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

آزمون سراسری قرآن و عترت

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌های این معاونت به منظور شفافیت و تسهیل در امور پرداختی جوایز برگزیدگان آزمون سراسری سال 1398 دستورالعملی صادر کرد. در این دستورالعمل آمده است:

به اطلاع تمامی قرآن‌آموزان برگزیده آزمون سراسری قرآن و عترت سال 1398 می‌رساند تا تاریخ دوشنبه، دوم تیر فرصت دارند از طریق کارتابل شخصی خود در سامانه آزمون به نشانی www.quranedu.ir نسبت به درج شماره شبای بانکی متعلق به خود اقدام کنند.

بدین منظور قرآن‌آموز باید در صفحه لاگین سامانه با استفاده از کد ملی و رمز عبور خود که قبلاً پیامک شده است، وارد کارتابل شود، پس از ورود بلافاصله صفحه مربوط به وارد کردن شماره شبا ظاهر می‌شود. در این صفحه ابتدا نام بانک و شماره شبای متعلق به قرآن‌آموز وارد شود،‌ سپس در بخش تأیید اطلاعات، گزینه «اطلاعات فوق را تایید می‌نمایم» انتخاب شده و در نهایت کلید ثبت زده شود تا شماره شبا ثبت شود. ثبت شماره شبا صرفاً از طریق کارتابل قرآن‌آموز میسر بوده و موسسات قرآنی امکان ثبت شبای قرآن‌آموزان خود را ندارند.

افرادی که رمز عبور خود را ندارند یا فراموش کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به نشانی quranedu.ir/password/reset و درج کد ملی قرآن آموز و شماره همراهی که در سامانه به نام ایشان ثبت شده است، درخواست ارسال رمز عبور جدید بدهند تا از طریق پیامک برای ایشان ارسال شود.

افرادی که علاوه بر فراموشی رمز عبور، شماره موبایل ثبت شده در سامانه مربوط به خود را نیز فراموش کرده یا خط خود را تغییر داده‌اند باید در قسمت ثبت درخواست به نشانی quranedu.ir/ticket/followup درخواست تغییر شماره همراه خود را به همراه بارگذاری تصویر کارت ملی خود به ثبت برسانند تا نسبت به اصلاح شماره همراه آنها در سامانه اقدام شود.

انتهای پیام
captcha