برگزاری مسابقه دانشجویی «بانوی کرامت» در کرمانشاه
کد خبر: 3906063
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹

برگزاری مسابقه دانشجویی «بانوی کرامت» در کرمانشاه

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری مسابقه دانشجویی با عنوان «بانوی کرامت» ویژه دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در فضای مجازی و ویژه دانشجویان دختر این دانشگاه از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار می‌شود.

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برگزاری مسابقه دانشجویی «بانوی کرامت» ویژه دختران دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد.

وی با بیان اینکه این مسابقه در قالب دلنوشته برگزار می‌شود، افزود: در راستای برگزاری مسابقه جشنواره شعرخوانی دختران برای آشنایی آنان با سیره کریمه اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه گفت: این برنامه یکی از برنامه‌های اجرایی این معاونت به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س) است.

خدادادی با اشاره به اینکه حضرت معصومه(س) بهترین الگوی هویت دختر مسلمان ایرانی است، بیان کرد: ضرورت دارد تا در ایام اهتمام ویژه‌ای برای الگوبرداری دختران از کریمه اهل‌بیت(س) انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: فراخوان برگزاری این مسابقه در «نشریه دانشجویی پویش» اعلام خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha