۲۲۶ میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمدی کمک شد
کد خبر: 3908671
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

۲۲۶ میلیارد ریال به نیازمندان کهگیلویه‌وبویراحمدی کمک شد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: ۲۲۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال از ابتدای امسال تاکنون به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد این استان کمک نقدی شده است.

نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 14 تیرماه اظهار کرد: اهدای ۲۲۶ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال کمک نقدی از سوی مردم و خیران استان و در قالب طرح‌ها و برنامه‌های مختلف بوده است.

وی افزود: کمک‌های نقدی جمع‌آوری ‌شده از مردم و خیران کهگیلویه‌و‌بویراحمد برای ارائه انواع خدمات به نیازمندان این استان شامل جهیزیه، امور فرهنگی، درمانی و عمرانی هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کمیته امداد این استان به‌منظور توسعه مشارکت‌های مردمی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

مبشری ابراز کرد: برخی از این طرح‌ها و برنامه‌ها شامل جمع‌آوری نذورات مردمی، صدقات و زکات، جشن‌های نیکوکاری و عاطفه‌ها، اکرام ایتام، اطعام نیازمندان، احسان دانش‌‌آموزی، برکت و مفتاح‌الجنه است.

وی تصریح کرد: جلب اعتماد عمومی یکی از مهم‌ترین راهکارها برای افزایش روزافزون مشارکت‌های مردمی در زمینه کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: یکی از راهبردهای مهم مسئولان کمیته امداد استان بهره‌مندی هر چه بیشتر از ظرفیت مردم و خیران در زمینه کمک به نیازمندان این استان است.

مبشری اضافه کرد: مردم و خیران کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند برای کمک به نیازمندان این استان با توجه به شیوع بیماری کرونا از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۴*۸۸۷۷* با گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha