مرزبندی سیاسی در نهاد امامت جمعه وجود ندارد
کد خبر: 3912556
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶

مرزبندی سیاسی در نهاد امامت جمعه وجود ندارد

امام جمعه دهدشت گفت: هیچ‌گونه ذهنیت سیاسی در نهاد امامت جمعه وجود ندارد و تنها مصالح نظام در نظر گرفته می‌شود.

مرزبندی سیاسی در نهاد امامت جمعه وجود ندارد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت روز گذشته، چهارم مردادماه در نشست خبری که به‌مناسبت ۵ مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه برگزار شده بود از خبرنگاران به‌عنوان اصحاب بیداری و روشنگری در جامعه یاد و اظهار کرد: همه باید کمک کنیم تا اهداف انقلابی، اسلامی و منافع عمومی مردم از طریق تریبون نماز جمعه پیگیری شود.

وی نماز جمعه را مهم‌ترین رسانه فرهنگی کشور دانست و تصریح کرد: تریبون نماز جمعه باید تریبون روشنگری، بصیرت، مستدل، عالمانه، استکبارستیز، مردمی و جهادی باشد.

حجت‌الاسلام وحدانی از جذب جوانان در ستاد نماز جمعه، تبیین سبک زندگی اسلامی و تلاش برای رفع آسیب‌های اجتماعی به‌عنوان اولویت‌های مهم نماز جمعه نام برد.

وی با بیان اینکه کارهایی را شروع کردیم و تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم، گفت: قصد مچ‌گیری از نهادی را نداریم و داعیه ما مطالبات مردمی و کمک به مسئولان است، هیچگونه ذهنیت سیاسی در این نهاد وجود ندارد و تنها مصالح نظام در نظر گرفته می‌شود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه نگاه اینجانب شهرستانی نیست و بلکه کشوری است، بیان کرد: اجراها، اجراهای استانی و شهرستان است و هرجایی اسلام متضرر شود سکوت نخواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha