تظاهرات هزاران صهیونیست علیه نتانیاهو در فلسطین
کد خبر: 3916877
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

تظاهرات هزاران صهیونیست علیه نتانیاهو در فلسطین

ده‌ها هزار اسرائیلی شامگاه شنبه در نقاط مختلف فلسطین اشغالی در تظاهراتی خواستار استعفای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شدند.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «آناتولی»، خبرگزاری رسمی رژیم صهیونیستی «کان»، اعلام کرد که شب گذشته دهها هزار نفر از اسرائیلی‌ها علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند.
 
روزنامه صهیونیستی یدیعوت احرونوت نیز در پایگاه اینترنتی خود نوشت: هزاران تظاهرات کننده در مقابل محل اقامت نتانیاهو در شهر قدس و همچنین در مقابل منزل نتانیاهو در شهر قیساریه واقع در شمال فلسطین اشغالی تجمع کردند.
 
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، تظاهرات کنندگان نتانیاهو را «دروغگو» و «فاسد» خطاب می‌کردند. نیروهای اسرائیلی نیز در واکنش به این تجمعات، چندین خیابان در شهر قدس را مسدود کردند.
 
در همین راستا، روزنامه هاآرتص نیز در پایگاه اینترنتی‌اش نوشت: شماری از سازمان‌های محلی اسرائیل تظاهراتی علیه نتانیاهو برپا کردند.
 
از حدود 3 ماه پیش تا کنون اسرائیلی‌های معترض هر هفته با برپایی تظاهرات‌هایی علیه نتانیاهو، خواستار استعفای وی می‌شوند.
 
ناظران عقیده دارند که اعتراضات علیه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اخیراً به دلیل اتهام وی به رشوه و خیانت در امانت و کلاهبرداری در سه پرونده فساد افزایش یافته است.
انتهای پیام
captcha