بهره‌مندی ۱۰۰۰ خانواده نیازمند در خراسان شمالی از بسته‌های همدلی اهالی مسجد
کد خبر: 3921348
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

بهره‌مندی ۱۰۰۰ خانواده نیازمند در خراسان شمالی از بسته‌های همدلی اهالی مسجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی از توزیع چهارمین مرحله بسته‌های معیشتی با مشارکت کانون‌های مساجد استان بین خانواده‌های نیازمند در سراسر این استان آغاز شد.

هزار خانواده نیازمند در خراسان شمالی از بسته‌های همدلی اهالی مسجد بهره‌‌مند شدندهاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، از توزیع یک هزار بسته گوشت نذری میان خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این بسته‌های همدلانه با حمایت موسسه حضرت خدیجه (س) شهر قم و برنامه تلویزیونی سمت  خدا و همکاری کانون‌های فهمای استان انجام شد.

وی افزود: بر این اساس با همکاری رابطان کانون ها در شهرستان‌های استان خانواده‌های نیازمند شناسایی و این بسته‌های نذری در اختیارشان قرار می‌گیرد. در حال حاضر بسته‌ها در اختیار کانون‌های شهرستانی قرار گرفته تا بین نیازمندان در نقاط مختلف  توزیع شود.

شیرازیان با عنوان اینکه  پیش از این نیز در طی سه مرحله نیز بسته‌های همدلانه با هدف کمک‌های مومنانه در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده، افزود: دو مرحله از آن به صورت ارسال اعتبار نقدی و خرید گوسفند و ذبح آن توسط کانون‌های استان و یک مرحله نیز توزیع گوشت بسته‌بندی شده بود.

وی اضافه کرد: مراحل قبلی پیش از این در ایام نوروز، ایام نیمه شعبان و میلاد امام زمان(عج) و نیز به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان  در استان اجرا شده و بسته‌های گوشت نذری بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha