عاقبت بخیری؛ دغدغه و توصیه اولیای الهی
کد خبر: 3922365
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
امام جمعه موقت گله‌دار بیان کرد:

عاقبت بخیری؛ دغدغه و توصیه اولیای الهی

حجت‌الاسلام‌والمسلمين جواد جام با اشاره به اینکه دلخوش کردن به سعادتمند بودن در ابتدای زندگی، چندان به مصلحت ما نیست، بیان کرد: همه اولیای الهی دغدغه عاقبت بخیری دارند. امام صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند کسی که پایان زندگی خوبی داشته باشد عاقبت بخیر است و همه ما باید مواظب باشیم و تلاش کنیم که پایان زندگی خوبی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين جواد جام، امام جمعه موقت گله‌دار استان فارس، 21 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این منطقه ضمن سفارش به رعایت تقوای الهی بیان کرد: همه اولیای الهی دغدغه عاقبت بخیری دارند. امام صادق(ع) در روایتی می‌فرمایند کسی که پایان زندگی خوبی داشته باشد عاقبت بخیر است و همه ما باید مواظب باشیم و تلاش کنیم که پایان زندگی خوبی داشته باشیم.

وی گفت: دلخوش کردن به سعادتمند بودن در ابتدای زندگی، چندان به مصلحت ما نیست و می‌بایست همواره به فکر سعادتمند بودن در آخر عمرمان باشیم؛ آن‌گونه که در تاریخ صدر اسلام شاهد شخصیت‌هایی هستیم که در ابتدای زندگی فعالیت خوبی داشتند اما در آخر عمر عاقبت به شر شدند. ما باید سعادتمندی در تمام طول زندگی خود را از خداوند مسئلت کنیم و راه این سعادتمندی اخلاص در عمل و رفتار است.

امام جمعه موقت گله‌دار با اشاره به توهین نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: ما این توهین را محکوم می‌کنیم و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، متأسفانه دشمنان با توجیه آزادی بیان به مقدسات ما توهین می‌کنند و ان‌شاءالله به زودی شاهد رسوا شدن افرادی که پشت این قضیه هستند، خواهیم بود.

وی خطاب به مسئولان گفت: مردم فی نفسه به خاطر امور اقتصادی گرفتار هستند و علاوه بر این، امروزه ما شاهد هستیم وقتی شخصی به اداره‌ای رجوع می‌کند برای یک کار کوچک چند روز وقت او گرفته می‌شود؛ توصیه می‌کنم مسئولان به فکر تسهیل در فرایند انجام کارهای مردم باشند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

عباس ستایش‌گو
انتهای پیام
captcha