ثبت اطلاعات 1960 مداح البرزی در سامانه طوبی
کد خبر: 3922671
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

ثبت اطلاعات 1960 مداح البرزی در سامانه طوبی

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از ثبت اطلاعات یک هزار و 960 نفر از مداحان البرزی در سامانه طوبی خبر داد.

ثبت اطلاعات 1960مداح البرزی در سامانه طوبی

حجت‌الاسلام مهدی ولائی‌برحق، مدیر تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: کانون مداحان البرز در اولین اقدام خود تکمیل بانک اطلاعات و شناسنامه فعالیت مداحان را آغاز کرده است.
وی بیان کرد: در این مرحله برای به‌روزرسانی اطلاعات مداحان فراخوان حضور در کانون مداحان صورت گرفته است و اطلاعات یک هزار و 960 مداح ثبت شده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در ماه محرم 8۰ هزار ماسک بین هیئت‌های مذهبی البرز توزیع شد، گفت: عزاداری‌ها در البرز از سوی مردم و هیئت‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و تخلفات کوچکی نیز از 6 درصد هیئت‌ها وجود داشت که تذکرات لازم به آن‌ها داده شد.
وی با بیان اینکه در سامانه بیرق نیز 1400 هیئت از هیئت‌های مذهبی البرز اطلاعات خود را ثبت کردند، گفت: در استان البرز بیشترین ثبت در سامانه مربوط به شهرستان کرج بوده است.
این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه در دهه دوم محرم نیز روضه‌های خانگی و مراسم هیئت‌های مذهبی به‌صورت هفتگی برگزار شد، گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
ولائی‌برحق با اشاره به اینکه در پی برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم اربعین در البرز هستیم، گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا سعی بر این است تا برنامه‌ای منسجم و ویژه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کنیم.

انتهای پیام
captcha