تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه
کد خبر: 3924192
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در این شهرستان تشریح کرد.

تشریح ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمزه محقق‌زاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه شب گذشته، 30 شهریورماه در نشست خبری، اظهار کرد: دشمنان اسلام در طی این ۴۰ سال برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی بیان کرد: با وجود همه توطئه‌های دشمن، روز به روز بر تعالی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی افزوده شد و سربلندتر از همیشه مقابل استکبار ایستاده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه غبارروبی قبور شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در چهار بخش شهرستان، دیدار و سرکشی از ۳۰ خانواده شهید، نشست‌های بصیرتی ـ سیاسی، برگزاری اردوهای جهادی به مناطق محروم، اجرای مسابقات در فضای مجازی و اهدای ۲۸۰ بسته حمایتی به دانش‌آموزان را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان برشمرد.

محقق‌زاده با بیان اینکه امسال به دلیل ویروس کرونا، رژه نیروهای مسلح برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: ۳۱ شهریورماه با همکاری ادارات رزمایش اقتدار در قالب رژه خودرویی از میدان شهید ضیایی تا گلزار شهدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: به‌مناسبت این هفته مسابقات ورزشی، دوره‌های مهارتی اقتصاد مقاومتی، پیاده‌روی و حضور حماسی بسیجیان و پاسداران در نماز جمعه و مراسم بزرگداشت و تجلیل از ۳۰۰ ایثارگر شهرستان و همچنین پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha