اجرای طرح «هر کارمند؛ یک حامی» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3924199
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹

اجرای طرح «هر کارمند؛ یک حامی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح «هر کارمند؛ یک حامی» با شعار هیچ فرزندی در سراسر ایران اسلامی از ایتام و محسنین بدون حامی نباشد، خبر داد.

اجرای طرح «هر کارمند، حامی یک فرزند معنوی» در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، 30 شهریورماه اظهار کرد: طرح «هر کارمند؛ یک حامی» با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌ها و ادارات دولتی و خصوصی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه دبیرخانه طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی به‌زودی در استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد تشکیل می‌شود، افزود: شعار این طرح این است که هیچ فرزندی از ایتام و محسنین نیازمند در سراسر ایران بدون حامی نباشد.

مبشری با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق کمیته امداد در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی است، تصریح کرد: در این خصوص طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، از کارهای مهم و ماندگار در مسیر خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌ویژه ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد است که امید است با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های استانی به سرانجام و نتیجه برسد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه بیش از 33 هزار کارمند در بخش‌های دولتی و خصوصی در کهگیلویه‌‌و‌بویراحمد شاغل هستند، امید است استقبال خوبی در این خصوص انجام گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان با یادآوری اینکه 5356 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای حامی هستند، گفت: در حال حاضر ۲۹۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین این نهاد ـ ۶۰ یتیم و ۲۳۰ فرزند محسنین ـ بدون حامی هستند.

مبشری با اینکه در حال حاضر زمینه‌های مناسب و آسان الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت حامیان فراهم‌ شده است و خیران می‌توانند کمک‌های خود را مستقیم به‌ حساب فرزند معنوی خود واریز کنند، تأکید کرد: مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه #‌۰۷۴*۸۸۷۷* و یا ثبت‌نام در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و همچنین مراجعه به دفاتر کمیته امداد، برای حامی شدن و کمک به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امید است که اجرای این طرح سبب حامی‌دار شدن تمامی ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد شود، اضافه کرد: از تمامی کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی، ایتام و نیازمندان این نهاد را دریابند.

انتهای پیام
captcha