برگزاری دوره آموزشی «تأثیر انیمیشن بر کودکان»
کد خبر: 3926084
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

برگزاری دوره آموزشی «تأثیر انیمیشن بر کودکان»

مسئول واحد بانوان سازمان فضای مجازی سراج کهگیلویه‌و‌بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی تأثیر انیمیشن بر رفتار کودکان به‌صورت مجازی خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی تاثیر انیمیشن بر کودکان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان فضای مجازی سراج استان، پناهپوری، مسئول واحد بانوان سازمان فضای مجازی سراج کهگیلویه‌و‌بویراحمد روز گذشته، هفتم مهرماه اظهار کرد: انیمیشن‌ها در قالب کارتون و بازی‌های رایانه‌ای تأثیر زیادی در روند رشد شخصیتی کودکان و نوجوانان دارند. والدین باید به این نکته توجه کنند که نقش تربیتی برعهده آن‌هاست نه رسانه‌ها.

وی افزود: این سازمان در نظر دارد با هدف آگاهی خانواده‌ها در خصوص نقش انیمیشن در شخصیت کودکان و نوجوان یک دوره آموزشی برگزار کند. این دوره آموزشی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

پناهپوری بیان کرد: رضا رعیت‌پیشه، تحلیل‌گر شبکه پویای صدا و سیما روز چهارشنبه، نهم مهرماه از ساعت 20 تأثیر انیمیشن بر تربیت کودکان را برای شرکت‌کنندگان این دوره آموزشی تبیین می‌کند. شرکت‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://eseminar.tv/webinar/ در این کارگاه آموزشی نام‌نویسی کنند. علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی به شماره 09164710042 پیامک ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha