برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 3926326
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

برگزاری همایش «اسوه‌های صبر و مقاومت» در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تقدیر می‌شود.

برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، نادیا صداقت، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری روز گذشته، هشتم مهرماه با اشاره به برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری در هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: کمیته زن و دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند.

وی با بیان اینکه برای پیاده‌سازی هرچه بهتر این برنامه‌ها وظایف و برنامه‌هایی برای ادارات مصوب و مشخص شد، تصریح کرد: تعدادی از این برنامه‌ها عملیاتی و بخشی در حال اجراست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در هفته جاری، بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های مربوط به این بیماری به‌صورت نمادین و با حضور استاندار از ۲۰ همسر، مادر و فرزند شهیدان والامقام و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به نمایندگی از سایر خانواده‌ها تجلیل می‌شود.

صداقت تأکید کرد: در حال حاضر ۶۷۴ جانباز نیازمند پرستاری در استان ما وجود دارد که همسران فداکار این عزیزان شبانه‌روز و زینب‌وار از این شهیدان زنده پرستاری می‌کنند.

وی هدف از برگزاری این همایش را، زنده نگه داشتن یاد شهدا و جانبازان و فداکاران ۸ سال دفاع مقدس و به‌ویژه قدردانی از بانوان فداکار عرصه شهادت و شجاعت عنوان کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: زنانی که بعد از جنگ هشت ساله تاکنون صبورانه و به‌صورت شبانه‌روزی از همسران جانباز و ایثارگر خود پرستاری کرده‌اند یا زنانی که بعد از شهادت همسر، به تنهایی مسئولیت حفظ کیان خانواده را بر عهده داشته‌اند، شایسته برترین تجلیل‌ها هستند. برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقامت گام کوچکی در انجام این وظیفه انسانی است.

وی تجلیل و قدردانی از فرزندان شهیدی که در بیمارستان جلیل در حال خدمت شبانه‌روزی به بیماران نیازمند هستند را از دیگر برنامه‌های دفتر بانوان استانداری در این هفته برشمرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه‌و‌بویراحمد اضافه کرد: این عزیزان همچون پدران فداکار خود که در حفظ کیان این مملکت اسلامی شجاعانه جنگیدند، حال در جنگ علیه بیماری کرونا، حافظ جان همشهریان و هم‌استانی‌های خود هستند.

انتهای پیام
captcha