ازسرگیری حلقه‌های قرآنی در مسجدجامع الازهر مصر
کد خبر: 3932587
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

ازسرگیری حلقه‌های قرآنی در مسجدجامع الازهر مصر

بنا بر تصمیم احمد الطیب، شیخ الازهر، حلقه‌های قرآنی مسجدجامع الازهر از دیروز، 11 آبان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در رواق قرآن کریم این مسجد از سر گرفته شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، مسجدجامع الازهر اعلام کرد: برنامه آموزش حفظ سه ساله قرآن در رواق قرآن کریم این مسجد که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود،‌ از دیروز، 11 آبان، از سر گرفته شد تا حلقه‌های حفظ قرآن به روال قبل بازگردد. تعداد حلقه‌های قرآنی 17 حلقه است.

این امر به دستور احمد الطیب، شیخ الازهر، در خصوص ازسرگیری حلقه‌های حفظ در رواق قرآن کریم و دیگر بخش‌های مسجدجامع الازهر عملی شد. همچنین، مسجدجامع الازهر پیش از این برنامه‌های یک‌ساله و دوساله حفظ را در رواق قرآن کریم این مسجد برگزار کرده بود.

مدیریت مسجد برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا بر ضرورت رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تأکید کرد و استفاده از ماسک را برای همه حاضران در حلقه‌های درسی الزامی دانست و برای ورود و خروج قرآن‌آموزان محدودیت‌هایی را در نظر گرفت.طبق مقررات وضع شده، اعضایی که نام آن‌ها در لیست درج شده باید از ورودی العباسی و با ثبت شماره ملی وارد مسجد شوند.

همچنین مدیریت مسجدجامع الازهر اعلام کرد: تا اطلاع ثانوی تمام سرویس‌های بهداشتی مسجد برای جلوگیری از ویروس کرونا بسته خواهد بود.

انتهای پیام
captcha