پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای
کد خبر: 3937706
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

امام جمعه یاسوج و نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ترور شهید فخری زاده را تسلیت گفت.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته، هفتم آذرماه در پیامی ترور شهید دکتر فخری زاده از دانشمندان بنام کشور را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم‌رب‌الشهدا و الصدیقین
دشمنان کور دل نظام جمهوری اسلامی یک بار دیگر با هدف اخلال در حرکت رو به جلوی علمی کشور به خصوص کند کردن و توقف مسیر رشد و توسعه دانش دفاعی و هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری‌زاده از پژوهشگران نامی و بزرگ صنعت دفاعی را به شهادت رساندند.
شهید فخری‌زاده پژوهشگری لایق و برجسته و از پیشگامان حرکت رو به جلوی علمی کشور در صنعت دفاعی بود که دشمنان کوردل ایران اسلامی به ویژه صهیونیست‌های تروریست و آدمکش با این ترور کور عمق کینه و نهایت واهمه خود را نسبت به پیشرفت‌های علمی کشور توسط فرزندان حضرت روح‌الله «ره» نشان دادند.
دشمن مستکبر و جنایتکار و صهیونیست‌های تروریست بدانند که دانشمندان هسته‌ای ما هر یک ده‌ها و بلکه صدها نخبه علمی متعهد پرورش داده‌ا‌ند و این مسیر پر افتخار با ریختن چنین خون‌های پاکی هرگز مسدود نمی‌شود.
این جانب شهادت دانشمند راه عزت، سربلندی و اقتدار ایران اسلامی را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم روحی له الفدا، رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای مد ظله العالی، ملت شریف و صبور ایران اسلامی، خانواده شهید بزرگوار و مردم شهیدپرور، همیشه در صحنه و بصیر کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام
captcha