آغاز به کار ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ قرآن
کد خبر: 3940743
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷

آغاز به کار ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ قرآن

اولین جلسه نوزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و طی آن اعضای ستاد اجرایی آزمون معرفی شدند.

آغاز به کار ستاد اجرایی آزمون سراسری حفظ قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی نوزدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، اولین جلسه ستاد اجرایی این آزمون روز گذشته، 22 آذرماه در محل معاونت قرآن و عترت برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی کلیات دستورالعمل اجرايی آزمون، اعضا کمیته ستاد اجرایی با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.

بر این اساس سیدفخرالدین اسماعیلی، به عنوان رئیس ستاد و مریم قاسم‌احمد نیز به عنوان دبیر ستاد اجرایی نوزدهمین آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم معرفی شدند.

همچنین محسن شریفی به عنوان مدیر کمیته مالی و پشتیبانی؛ سیدیاسر ساجدی، مدیر کمیته فناوری اطلاعات؛ رامین ویسی، مدیر کمیته حراست؛ حمیدرضا شیخ‌ویسی، مدیر کمیته نظارت و ارزیابی؛ حامد حسین‌زاده، مدیر کمیته هماهنگی امور استان‌ها و اطلاع‌رسانی و سیدجلال رضوی‌زادگان به عنوان مدیر کمیته دبیرخانه آزمون معرفی شدند.

یادآور می‌شود، ثبت نام نوزدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن از ابتدای دی‌ماه در سه گروه حفظ، ترجمه و مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) آغاز می‌شود و به مدت بیست روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha