دوره تربیت مبلغ دینی در فضای مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3942814
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
با همکاری سازمان سراج لرستان؛

دوره تربیت مبلغ دینی در فضای مجازی برگزار می‌شود

دوره تربیت مبلغ دینی در فضای مجازی با هدف افزایش آگاهی طلاب حوزه علمیه لرستان از نحوه تبلیغ در بستر فضای مجازی، به‌عنوان بستر جنگ نرم دشمنان، برگزار می‌شود.

ارسال شود//دوره تربیت مبلغ دینی در فضای مجاری برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا، فضای مجازی از مهم‌ترین ظرفیت‌ها برای تبلیغ طلاب حوزه علمیه است از جهتی این بستر، پایگاه اصلی جنگ نرم دشمنان و القای شبهات است. در این راستا دوره تربیت مبلغ دینی در فضای مجاری در استان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، در برگزاری این دوره که از ششم تا ۲۰ دی‌ماه جاری در قالب ۱۰ جلسه برگزار می‌شود، سازمان فضای مجازی سراج و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه لرستان مشارکت دارند.

ساعت برگزاری جلسات این دوره 18:30 تا ۲۰ اعلام شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌ نام در این دوره، نام و نام خانوادگی خود را تا روز جمعه، پنجم دی‌ماه جاری به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۷۰۲۰۰ ارسال کنند.

نویسندگی مؤثر، گرافیک موبایل، ضرورت فعالیت در فضای مجازی، جنگ روایت‌ها در شبکه‌های اجتماعی و معرفی ظرفیت‌های تبلیغی در شبکه‌های اجتماعی از سرفصل‌های آموزشی این دوره است.

انتهای پیام
captcha