برگزاری همایش مجازی در سالگرد بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین
کد خبر: 3944362
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۶

برگزاری همایش مجازی در سالگرد بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین

هم‌زمان با ششمین سالگرد بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق و رهبر مخالفان حکومت بحرین، همایشی مجازی با حضور جمعی از صاحب‌نظران کشورهای مختلف، برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، در آستانه ششمین سالگرد بازداشت شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق و رهبر مخالفان حکومت بحرین، همایشی مجازی برگزار می‌شود.
 
این همایش با عنوان «بحرین به کجا می‌رود» از سوی جمعیت اسلامی الوفاق ترتیب داده شده است که امروز چهارشنبه، 10 دی‌ماه در منامه آغاز می‌شود. 
 
جمعی از صاحب‌نظران و فعالان سیاسی از کشورهای بحرین، فلسطین، سوریه، مصر، لبنان، تونس و آمریکا در این همایش سخنرانی می‌کنند. 

«عادل عبدالمهدی»؛ نخست‌وزیر پیشین عراق، «حمدین صباحی»؛ فعال سیاسی و نامزد پیشین ریاست‌جمهوری مصر، «عطالله حنا»؛ اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس بیت‌المقدس، شیخ ماهر حمود؛ دبیرکل اتحادیه علمای مقاومت و اسماعیل رضوان، وزیر اوقاف فلسطین در غزه از جمله شخصیت‌های حاضر در این همایش خواهند بود.

دادگاه بحرین در سال ۲۰۱۹  به اتهامات واهی در خصوص جاسوسی برای قطر، حکم حبس ابد را علیه شیخ علی سلمان صادر کرد.

جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت در پیام خود از زندان رژیم آل خلیفه اعلام کرده است که بعد از گذشت ۶ سال از حبس در زندان‌های این رژیم از مسیری که در آن قدم گذاشته پشیمان نیست.
انتهای پیام
captcha