تواضع، اخلاص و زمان‌شناسی ویژگی‌های برجسته آیت‌الله مصباح بود
کد خبر: 3944843
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۴
آیت‌الله نوری همدانی:

تواضع، اخلاص و زمان‌شناسی ویژگی‌های برجسته آیت‌الله مصباح بود

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: تواضع و اخلاص، تقوی و زمان‌شناسی، صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آن مرحوم بوده است.

ارسال//  تواضع، اخلاص و زمان‌شناسی ویژگی‌های برجسته آیت‌الله مصباح بودبه گزارش ایکنا، آیت‌الله نوری همدانی در پیام تسلیت خود به مناسبت ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی تاکید کرد: تواضع و اخلاص، تقوی و زمان‌شناسی، صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آن مرحوم بوده است.
 
متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 انالله و اناالیه راجعون
 
خبر ارتحال فقیه عالیقدر آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید. درگذشت آن عالم متقی بی شک ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود. علمیت ایشان در ابعاد مختلف، تواضع و اخلاص، تقوی و زمان‌شناسی، صراحت لهجه در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب موجب برجستگی آن مرحوم بوده است.
 
تربیت شاگردان فراوان و تأسیس مرکز علمی و پژوهشی امام خمینی رحمت الله علیه و آثار قلمی متعدد و بیان مناظره‌های مستدل و محکم از خصوصیات ویژه ایشان بود و در بیان دیگر مرحوم آیت‌الله مصباح سراسر عمر با ارزش خود را در راه ترویج مکتب اهل بیت علیهم السلام سپری کرد و از هیچ کوششی دریغ نکرد و می‌تواند به‌عنوان یک الگوی ارزنده برای طلاب محترم باشد.
 
ارتحال این دانشمند محترم و فقیه با اخلاص را به ساحت مقدس حضرت بقیة الله امام عصر عجل الله تعالی، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و مجامع دیگر علمی و به شاگردان و ارادتمندان ایشان بویژه همسر و فرزندان و داماد محترمشان تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.
 
حسین نوری همدانی
انتهای پیام
captcha