مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی مورد توجه واقع شود
کد خبر: 3947910
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷

مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی مورد توجه واقع شود

امام جمعه یاسوج خواستار مراقبت از دانش آموزان از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی شد.

مراقبت از دانش‌آموزان در فضای مجازی مورد توجه واقع شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدنصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان روز گذشته، 26 دی‌ماه در مراسم برگزاری پیش اجلاسیه سراسری نماز، اظهار کرد: مهمترین موضوع در عالم انسانی، تربیت در مسیر الهی و شاخص‌ترین هویت در این بستر، نماز است.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه‌های بزرگی هستند که با اندیشه‌های معلمان شایسته اسلامی تربیت می‌شوند، افزود: همراه با آموزش و پرورش و تلاش معلمان و مربیان، خانواده و جامعه بخش مهمی از کار تربیت فرزندان را بر عهده دارند.
امام جمعه یاسوج خواستار مراقبت از دانش آموزان از آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی شد و اضافه کرد: فرهنگ سازی و تربیت فرزندان در امر نماز از مهمترین روش‌های تربیتی اثرگذار است.
همچنین، هادی زارع‌پور، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: هم اکنون در مدارسی که فعالیت حضوری دارند ۱۰۴ روحانی و ۳۵۴ فرهنگی نماز جماعت برگزار می‌کنند.
وی افزود: آموزش عملی نماز، جشن شکوفایی و تکلیف دانش آموزان سوم ابتدایی و هشتم متوسطه، طرح آشنایی با مراجع تقلید و مرجعیت، اجرای زنگ نماز و سوادرسانه‌ای مجازی در موضوع قرآن و عترت از برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدارس است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۲۰۰ اثر با موضوع اجلاسیه سراسری نماز انتخاب شد، تصریح کرد: مسابقه در مسیر نور، پویش در هر خانه‌ای یک نماز جماعت، راه اندازی پاسخ به سؤالات با موضوع نماز از دیگر برنامه‌ها در زمینه نماز مدارس است.
بنابر این گزارش، همچنین، سید بهاءالدین ملک حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با محوریت نماز، خانه، مسجد و مدرسه برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح نماز کلید بهشت هم با مشارکت حوزه سوادآموزی و ستاد اقامه نماز برای ۲هزار ۶۶۴ سوادآموز در حال اجرا است.
همچنین، کوروش دلشاد، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز با بیان اینکه شعار امسال پیش اجلاس نماز، هر خانه یک مسجد است، یادآور شد: در ۴۰ مدرسه هم جوار مساجد در این شهرستان دانش‌آموزان برای برپایی نماز به مسجد می‌روند.

انتهای پیام
captcha