برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان شیمیایی سردشت
کد خبر: 3949635
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان شیمیایی سردشت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی گفت: با حضور اعضای کمیته ویژه، به زودی مقدمات برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان شیمیایی سردشت در این شهرستان فراهم خواهد شد.

ارسالی امروز | برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان شیمیایی سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، مهدی فعال، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، پنجم بهمن ماه، در اولین جلسه ستاد قانون شناسايي و حمايت از مصدومين شيميايي سردشت، اظهار کرد: نگاه ویژه به تکریم جانبازان شیمیایی شهرستان سردشت داشت و كميته رسيدگي به درخواست‌هاي مدعيان مصدومين شيميايي كه تاكنون در كميسيون‌هاي پزشكي شركت نكردند و جانبازان معزز شيميايي كه به درصد از كارافتادگي خود معترض هستند تشکیل می‌شود.

وی افزود: این کمیته در شهرستان سردشت با حضور جدي و موثر مديران كل كميسيون،پذيرش،درمان و مصدومين شيميايي بنياد كشور،فرماندار سردشت،فرمانده سپاه پاسداران و جمعي از مسئولين بنياد شهيد و امورايثارگران آذربايجان‌غربي و سردشت تشكيل مي‌شود.

فعال، بیان کرد: ایثارگران و جانبازان عرصه ایثار و شهادت به‌عنوان شهدای زنده انقلاب اسلامی، سند پایداری و مقاومت ایران اسلامی بوده و سردشت به‌عنوان نخستین شهری که مورد حمله شیمیایی قرار گرفته از جایگاه رفیعی برخوردار است.

وی ادامه داد: ارزشمندی دفاع مقدس به حضور همه جانبه مردم بود که برخی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و برخی به افتخار جانبازی رسیدند تا از این مرز و بوم و اسلام حراست و محافظت کنند.

فعال تصریح کرد: اگر ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران نبود، هرگز نمی‌توانستیم افتخار پیروزی را در دفاع مقدس کسب کرده و خاک کشور را از متجاوزان پس بگیریم و ایثارگری‌ها و فداکاری‌های رزمندگان نبود، به طور قطع دشمن موفق به اجرای توطئه‌های خود علیه کشور می‌شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی،گفت: جانبازان سرافراز ایران اسلامی در پاسخ به ندای آسمانی امام خمینی(ره) از همه هستی خود گذشته و جان خود را کف دست گرفتند و با بذل و بخشی از سلامتی، وفاداری خود را به رهبرشان ثابت کردند.

فعال اظهار کرد: با حضور اعضای کمیته ویژه، به زودی مقدمات برگزاری کمیسیون پزشکی جانبازان شیمیایی سردشت در این شهرستان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha