ثبت نام دوره زمستانه و بهاره مدرسه دانش‌آموزی قرآن و عترت آغاز شد
کد خبر: 3950007
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷

ثبت نام دوره زمستانه و بهاره مدرسه دانش‌آموزی قرآن و عترت آغاز شد

ثبت نام دوره زمستانه و بهاره مدرسه دانش‌آموزی قرآن‌ و عترت از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران آغاز شد.

به گزارش ایکنا، ثبت نام دوره زمستانه و بهاره مدرسه دانش‌آموزی قرآن‌ و عترت از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران ویژه پسران 13 تا 18 سال با عنوان دوره مطالعاتی مهارت‌های حسن‌گزینی و خلق رخدادهای نوجوانی آغاز شد.

کلاس‌های پرورش تفکر قرآنی و آموزش مقدماتی تدبر در قرآن از کلاس‌های در نظر گرفته شده برای این دوره است. علاقه‌مندان به منظور ثبت نام می‌توانند با شماره 09901649565 در تماس باشند.

همچنین، کارگاه تمرین نمودار نیز با محوریت کتاب روش‌های تفکر و سوره مبارکه «غاشیه» از سوی مدرسه عمومی و تخصصی تدبر در قرآن با عنوان «اولوالالباب» از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود. این کارگاه چهارشنبه، هشتم بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، کارگاه تمرین تحلیل واژه با محوریت سوره مبارکه «ماعون» نیز چهارشنبه، هشتم بهمن‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه بانوانی که دوره دوم روش‌های تدبر با عنوان روش‌های تفکر را گذرانده‌اند، برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به منظور شرکت در کارگاه می‌توانند از طریق لینک https://ble.ir/madresetadabborkargah وارد کانال مربوطه شوند.

اشتراک تجربه تدریس قرآن

در خبر دیگری، مدرسه تزکیه و تعلیم از مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران از معلمان و مربیان دعوت کرده است کلاس فهم قرآن برگزار کرده و تجربیات خود را از اجرای مجازی فهم قرآن در قالب یک فیلم یک دقیقه‌ای به اشتراک بگذارند.

علاقه‌مندان می‌توانند از لینک  ble.ir/fahmeghoran_dabestan_support به منظور ارسال فیلم استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha