جشنواره قرآنی فجر از سوی سرای نور چاهکوتاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3950181
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

جشنواره قرآنی فجر از سوی سرای نور چاهکوتاه برگزار می‌شود

جشنواره قرآنی فجر از سوی مؤسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه با همکاری مدارس روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جشنواره قرآنی فجر از سوی مؤسسه قرآنی سرای نور چاهکوتاه با همکاری مدارس‌ روستاهای استان بوشهر برگزار می‌شود.

این جشنواره در بخش‌های مختلف شامل مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل، روان‌خوانی، نقاشی ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

مسابقه حفظ یک جزء بین دختران و پسران در مقطع ابتدایی به‌صورت مجزا برگزار می‌شود. مسابقه حفظ پنج جزء نیز در مقطع متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و انتخاب اجزاء به سلیقه حافظ و به دلخواه است.

مسابقه صوت و لحن ویژه پسران به‌صورت مجازی در تمامی مقاطع برگزار می‌شود و به‌صورت تقلیدی، دو فراز از سوره مبارکه الرحمن استاد منشاوی انتخاب شده است که به صورت فایل تصویری باید ارسال شود.

مسابقه روان‌خوانی نیز به‌صورت مجازی بین دانش‌آموزان مقاطع اول تا چهارم ابتدایی از آیات ابتدایی تا آیه ۱۵ سوره مبارکه فجر برگزار می‌شود.

مسابقه‌ نقاشی با موضوع قرآن و فجر انقلاب اسلامی در مقاطع پيش دبستانی و اول و دوم ابتدایی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود که صفحه نقاشی همراه با رنگ‌آمیزی باید ارسال شود.

مسابقه‌ ترتیل به صورت مجازی در مقاطع متوسطه اول و دوم از آیات ابتدایی تا ۲۰ سوره مبارکه فجر برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار تا ۲۰ بهمن‌ماه از طریق شماره ۰۹۱۷۱۷۳۳۱۱۴ در پیام‌رسان واتس آپ تعیین شده است.

رشته‌های حفظ از ۱۸ تا ۲۰ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۲ بهمن‌ماه‌، جهت ثبت نام از طريق شماره ذکر شده‌، میزان محفوظات انتخابی خود را ارسال کنند.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآنی سرای نور روستای چاهکوتاه از سال ۹۳ مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده و در استان بوشهر، روستای چاهکوتاه، خیابان اصلی، جنب مسجد ولیعصر(عج) واقع شده است.

انتهای پیام
captcha