تجلیل از برگزیدگان سوگواره شعر و داستان عاشورایی در آرادان
کد خبر: 3953461
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳

تجلیل از برگزیدگان سوگواره شعر و داستان عاشورایی در آرادان

همزمان با دهه فجر از برگزیدگان سوگواره شعر سپید و داستان عاشورایی 100 کلمه ای داستان سمنان تجلیل شد.

تجلیل از برگزیدگان سوگواره شعر و داستان عاشورایی در آرادان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محسن فدایی‌باش،رییس این اداره در آرادان با بیان اینکه سوگواره شعر سپید و داستان 100 کلمه‌ای عاشورایی استان امسال به میزبانی شهرستان آرادان و در قالب فضای مجازی برگزار شد گفت: بیش از 20 اثر به این جشنواره ارائه شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان با اشاره به اینکه با رأی هیئت داوران در بخش سپید این سوگواره ،آثار میترا سادات دهقانی، مرجان امیرنیا و محمد نیکو عقیده رود معجنی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند اظهار کرد: در بخش داستان نیز داستان ویلچر نوشته الهه طاهریان به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

فدایی‌باش افزود: اعضای هیئت داوران همچنین داستان کتل نوشته لطف‌الله ترنجی را به عنوان اثر شایسته تقدیر این سوگواره معرفی کردند.

یادآور می‌شود سوگواره شعر سپید و داستان 100 کلمه‌ای عاشورایی استان با همکاری کانون فرهنگی و هنری نسیم ظهور مسجد کهن‌آباد آرادان مهر امسال به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آرادان برگزار و مراسم اختتامیه این سوگواره عصر روز گذشته 22 بهمن انجام شد.

انتهای پیام
captcha