مقاومت عراق آماده خط‌شکنی است / همه تجربیات جهادی خود را در اختیار ملت بحرین خواهیم گذاشت
کد خبر: 3953824
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
اظهارات سخنگوی نُجَباء در سالگرد قیام 14 فوریه:

مقاومت عراق آماده خط‌شکنی است / همه تجربیات جهادی خود را در اختیار ملت بحرین خواهیم گذاشت

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در سالگرد دهمین قیام مردمی بحرین گفت که همدستی ظالمان و مستکبران علیه مردم بحرین، رهاوردی جز ایمان نداشته است و چه‌بسا که تعداد اندکی، جمع بسیاری را شکست دهند؛ حقیقتی که می‌تواند در مورد ملت صبور و غیور بحرین مصداق یابد.

به گزارش ایکنا؛ «حسن شمری»، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در سخنانی به مناسبت دهمین سالگرد دهمین قیام مردمی 14 فوریه سال 2011 بحرین اظهار کرد: در هر کوچه بحرین این ندا به گوش می‌رسد که مکرهایتان را به‌کار ببندید، اما نمی‌توانید آنچه با خون، صبر و پایداری حک شد را از بین ببرید.

وی افزود: نوجوانان بحرینی با شجاعتی همانند قاسم بن الحسن‌(ع)، همه لذت‌های دنیا را ترک کردند و مرگ را شیرین‌تر از عسل می‌دانند.

شمری گفت: شما ملت بحرین از خاستگاهی حسینی و صبری زینبی برخوردارید و به اسلام ناب محمدی گرایش دارید.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: وجدان جهانی چشم و گوش خود را بسته و بوی خون مردم بحرین به مشامش نمی‌رسد. حتی اگر بوی خون را حس کند، باز هم بوی نفت را ترجیح می‌دهد!

او تأکید کرد که برادرانتان در مقاومت اسلامی عراق از روز اول با شما هم‌درد بودند. ما به صبر و جهاد شما درود می‌فرستیم و به آن افتخار می‌کنیم.

شمری اضافه کرد: مقاومت عراق که شکست اشغالگران آمریکایی و نابودی تروریسم داعشی و وهابی را در کارنامه دارد، متعهد است که به‌هیچ‌وجه از مسئله بحرین شانه خالی نکند و همه امکانات و تجربیاتش را در اختیار شما قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: مقاومت عراق حاضر به نقش‌آفرینی در همه کشورهای محور مقاومت است و در این راستا هرجا که به آن نیاز باشد، خط‌شکن خواهد بود.

سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء تأکید کرد: ما به نعره‌های مزدوران و دست‌نشانده‌های وهابی شیطان بزرگ اعتنا نمی‌کنیم.

انتهای پیام
captcha