تقدیر سفیر ایران در سارایوو از تلاش‌های کالج فارسی بوسنیایی + فیلم و عکس
کد خبر: 3954018
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷

تقدیر سفیر ایران در سارایوو از تلاش‌های کالج فارسی بوسنیایی + فیلم و عکس

سفیر ایران در سارایوو با حضور در محل کالج فارسی از تلاش‌های مسئولان و کادر آموزشی این مرکز قدردانی کرد.

تقدیر سفیر ایران در سارایوو از تلاش‌های کالج فارسی بوسنیایی + عکس

به گزارش ایکنا از سارایوو، رضا قلیچ خان، سفیر ایران در سارایوو با حضور در مجتمع کالج فارسی بوسنیایی به مناسبت چهل‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با دانش‌آموزان، اساتید، مربیان و کارمندان این مجتمع دیدار و درباره اهمیت کار تعلیم و تربیت و ارزش و تأثیرگذاری فعالیت‌ در این زمینه سخنرانی کرد.

وی ضمن قدردانی از زحمات کادر آموزشی، مسئولان و اساتید مجتمع فارسی بوسنیایی و با تأکید بر اهمیت دانش و ضرورت تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان، نقش آنها را برای اعتلای اهداف کشورشان یادآور شد و این گروه را به تلاش مداوم و استفاده از فرصت و توان جوانی برای تحقق این هدف سفارش کرد.

در این مراسم سرود ملی ایران و بوسنی پخش شد و در ادامه مدیران مجتمع کالج فارسی بوسنیایی گزارش فعالیت‌های مربوط به مجموعه خود را به همراه توضیحات و مستندات مصور ارائه دادند، در پایان نیز سفیر ایران در سارایوو دفتر یادبود مجموعه‌ها را امضا کرد.

گفتنی است، مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سال 1378 فعالیت خود را در سارایوو آغاز کرد و این مجتمع از سه مجموعه «مهدکودک و پیش‌دبستانی»، «دبستان و راهنمایی» و «دبیرستان» تشکیل شده است. در مقطع راهنمایی تاکنون 12 دوره و در مقطع دبیرستان 18 دوره از این مرکز فارغ‌التحصیل شده‌اند.

انتهای پیام
captcha