اجرای ۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه‌ و بویراحمد
کد خبر: 3957289
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

اجرای ۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه‌ و بویراحمد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای 33 طرح جهش تولید در حوزه‌های مختلف در این استان خبر داد.

اجرای ۳۳ طرح جهش تولید در کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری استان، حشمت‌الله صمیمی‌دوست، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 12 اسفند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در قالب طرح‌های جهش تولید ۳۳ طرح در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های محتلف از جمله کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری، آب و شهرک‌های صنعتی در دست اجرا است.

وی میانگین پیشرفت کاری این طرح‌ها را بین ۱۴ تا صد درصد اعلام کرد و افزود: از این تعداد طرح جهش در استان ۹ طرح در حوزه گردشگری، ۶ طرح در حوزه صنعت و معدن، ۷ طرح در حوزه کشاورزی، ۳ طرح در حوزه ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی، ۵ طرح در حوزه ایجاد زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، یک طرح در حوزه آب، یک طرح در حوزه نیروگاه و یک طرح در حوزه بسیج سازندگی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد میزان سرمایه‌گذاری این تعداد طرح را ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات دولتی بیان کرد و یادآور شد: با بهره برداری از این تعداد طرح برای ۱۲ هزار نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام
captcha