گسترش همکاری ایران با کلیسای مورمون‌ها در فیلیپین
کد خبر: 3958522
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

گسترش همکاری ایران با کلیسای مورمون‌ها در فیلیپین

رئیس فرقه مسیحی مورمون‌های فیلیپین در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان بر لزوم گسترش همکاری‌های بینادینی با کلیسای این فرقه تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، استیون بانگرتر، رئیس فرقه مسیحی مورمون‌های فیلیپین با مرتضی صبوری، رایزن فرهنگی ایران در مانیل در دفتر رهبر فرقه مذکور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که خانم هایدی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل فرقه مورمون‌ها و بای بادو، از اعضای انجمن یونی هارمونی فیلیپین حضور داشتند، دو طرف درباره ظرفیت‌های همکاری بین تشکیلات کلیسای مورمون‌ها و رایزنی فرهنگی ایران در مانیل تبادل نظر کردند.

بانگرتر ضمن تشریح فعالیت‌های کلیسای مرمون‌ها به ویژه در دوره کرونا، به خدمات عام‌المنفعه این کلیسا در راستای توجه به نیازمندان فیلیپین اشاره کرد و فعالیت‌های گسترده این کلیسا در حوزه همکاری‌های ادیانی را زمینه خوبی برای همکاری با رایزنی فرهنگی ایران در مانیل دانست.

وی همچنین خانواده را یکی از حوزه‌های مورد توجه کلیسای مورمون‌ها دانست و اجرای سلسله برنامه‌هایی با مضمون خانواده با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در مانیل را خواستار شد.

صبوری، رایزن فرهنگی ایران در مانیل نیز به تشریح وضعیت زندگی اقلیت‌های دینی در ایران و سیاست راهبردی دولت ایران در گفت‌و‌گوی دینی با مراکز مهم دینی جهان پرداخت و آمادگی این مرکز را برای همکاری در حوزه‌های مورد علاقه دو طرف اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha