از تلاش متراکم و بی‌ادعای فرزندانم در ایکنای خوزستان تقدیر می‌کنم
کد خبر: 3967762
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
حجت‌الاسلام شفیعی در پیامی به ایکنا؛

از تلاش متراکم و بی‌ادعای فرزندانم در ایکنای خوزستان تقدیر می‌کنم

حجت‌الاسلام شفیعی گفت: لازم است به فرزندانم در ایکنای استان یادآوری و تأکید کنم علیرغم همه کارهای خوب انجام شده اما با عنایت به جایگاه بی‌بدیل و رفیع قرآن کریم هنوز در دامنه کار بزرگ خود هستید و تا صعود به قله معارف قرآنی و نشر آن راهی طولانی در پیش دارید که البته با عنایت الهی در این حرکت مؤید و موفق خواهید بود.

شفیعی

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی، رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پیامی سالروز تأسیس ایکنا در استان خوزستان را تبریک گفت. 

«بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ هٰذَا القُرآنَ يَهدي لِلَّتي هِيَ أَقوَمُ

سالروز میلاد خجسته حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام ظرف زمانی نورانی و مبارکی است که در استان عزیز ما یادآور تولد و رویش خبرگزاری قرآنی ایکنا در سال ۱۳۸۵ نیز می‌باشد.
با شکرگزاری به درگاه الهی و تبریک این مناسبت‌های فرخنده لازم می‌دانم از تلاش متراکم و بی‌ادعای فرزندان خوبم در ایکنای خوزستان تقدیر و تشکر نمایم.
لازم است به فرزندانم در ایکنای استان یادآوری و تأکید کنم علیرغم همه کارهای خوب انجام شده اما با عنایت به جایگاه بی‌بدیل و رفیع قرآن کریم هنوز در دامنه کار بزرگ خود هستید و تا صعود به قله معارف قرآنی و نشر آن راهی طولانی در پیش دارید که البته با عنایت الهی در این حرکت مؤید و موفق خواهید بود.
با اغتنام فرصت از دستگاه‌ها و مجامع فرهنگی و شخصیت‌های قرآنی و قرآن‌دوست استان خوزستان درخواست می‌کنم ایکنای خوزستان را با حمایت‌های معنوی و مادی خود در این مسئولیت خطیر یاری و امداد کنند.

سید محسن شفیعی

رئیس دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان»

انتهای پیام
captcha